Transporti detar i gjelbër dhe intiligjent drejt zhvillimit të gjerë
publikuar nga E S, ne #JavaNews. ora 19:40
Kina publikoi të premten një propozim të ri për rëndësinë e lëvizjes drejt transportit detar të gjelbër, inteligjent dhe të hapur, në kuadër të 20-vjetorit të Ditës Kombëtare Detare, shkruan “CGTN”.
Ministria e Transportit bëri të ditur se, si tregtari më i madh i mallrave në botë dhe ekonomia e dytë më e madhe, Kina transporton rreth 95 për qind të ngarkesave të importit dhe eksportit me det.
Rrjeti i saj detar përfshin vende dhe rajone të mëdha dhe kryeson në kapacitetin e porteve, madhësinë e flotës, prodhimin e ndërtimit të anijeve dhe shkallën e industrisë detare.
Në vitin 2024, vlera totale e ekonomisë detare të Kinës tejkaloi për herë të parë 10 trilionë juanë (rreth 1.4 trilionë dollarë).
Kina promovon transportin detar me karbon të ulët dhe propozon të përshpejtojë transformimin e gjelbër të industrisë së transportit duke avancuar në mënyrë gjithëpërfshirëse zhvillimin e porteve të gjelbra, anijeve të gjelbra dhe rrugëve të gjelbra të transportit.
“Është thelbësore të ndërtohet një sistem furnizimi me energji të pastër, me karbon të ulët, i sigurt dhe efikas, si dhe të promovohet në mënyrë aktive përdorimi i energjisë së pastër dhe në të njëjtën kohë të forcohet mbrojtja ekologjike detare”,- thuhet në propozim.
Arritjet e fundit të Kinës në transportin detar të gjelbër pasqyrojnë këtë angazhim.
Në qershor, Kina dorëzoi anijen e saj të parë për kontejnerë me karburant të dyfishtë me metanol, “COSCO SHIPPING Yangpu”, të ndërtuar në vend, me kapacitet 16.000 TEU, sistemi i të cilit me karburant të dyfishtë mundëson ndërrimin pa probleme midis llojeve të karburantit në varësi të nevojave specifike të rrugës dhe ndihmon në uljen e emetimeve të dyoksidit të karbonit me rreth 120.000 tonë në vit, ekuivalente me sekuestrimin e karbonit nga mbjellja e 6.7 milionë pemëve.
Deri në fund të vitit 2024, Kina kishte mbi 600 anije me energji LNG, 485 anije elektrike dhe disa të mundësuara nga karburantet metanol dhe hidrogjen, sipas Ministrisë së Transportit.