... minut pas minuti

Sportistet gra i mundin burrat në garën e sponsorëve

publikuar nga , ne #Bota Sot. ora 08:55

Sporti po bëhet gjithmonë “grua”.

Këtë e kanë kuptuar mjeshtrat e marketingut të kompanive më të mëdha botërore, që gjithmonë e më shumë po kthejnë sytë nga yjet e sportit femëror dhe konfirmimi për këtë vjen nga studimi i “SportPro”, që ka publikuar edhe renditjen me atletët më të marketuar të vitit 2024.

Në vija të trasha, studimi lidhet me kontratat e sponsorizimit por edhe impaktin që kanë në rrjetet sociale, Por ka edhe parametra të tjerë financiarë dhe ekonomikë.

Sipas tyre, në dhjetëshen e parë të klasifikimit, për herë të parë në 15 vitet e këtij studimi, ndarja është e barabartë mes sportistëve burra dhe gra.

Madje këto të fundit marrin edhe vendin e parë në klasifikim.

Vendin e nderit e ka Simone Biles, gjimnastia amerikane që sidomos pas triumfit në Lojrat Olimpike “Paris 2024” ka një rritje marramendëse në kontratat e sponsorizimit, duke u kthyer në një ikonë publicitare e kompanine sportive dhe jo vetëm.

Sipas studimit, ajo le pas sulmuesin e Real Madrid, Vinicius Junior dhe legjendën e basketbollit amerikan LeBron James.

Ajo që bie në sy është rënia e dy prej më të mëdhenjve të futbollit në dekadat e fundit.

Lionel Messi pozicionohet në vendin e pestë, ndërsa rivali i tij i përjetshëm, Cristiano Ronaldo në vendin e nëntë, përcjell abcnews.

Duket se në perëndim të karrierës së tyre, dy yjet e futbollit po humbasin edhe “sharmin” e marketingut.

Dhjetëshja e parë e kësaj renditjeje plotësohet me basketbollisten Caitlin Clark, gjimnasten tjetër medaliste olimpike, brazilianen Rebeca Andrade, futbollistin Kylian Mbappe, ragbisten Ilona Mahrer dhe notaren Katie Ledecky.