... minut pas minuti

A e kemi ungjillin e vertete?

publikuar nga Marten Visser, ne #Fjale Biblike. ora 08:00

Predikuesit ju kërkojnë të keni besim te Jezusi. Por ju mund të keni besim te Jezusi vetëm nëse mund t`i besoni asaj që thuhet për Të në Bibël. Ne shpesh flasim për ‘Ungjillin`, kur flasim për Jezusin. Ungjill do të thotë ‘lajm i mirë`. Pra, cili është ky lajm i mirë dhe a mund të jeni i sigurt se ne kemi lajmin e mirë origjinal për Jezusin? Nëse mund t`i përgjigjeni kësaj, mund të jeni të sigurt për besimin tuaj te Jezusi. Po, ne kemi Ungjillin e vërtetë. Ky artikull do t`ju shpjegojë se si mund të jemi të sigurt për këtë.

Ungjilli sipas Palit
Apostulli Pal ishte një nga njerëzit e parë që udhëtoi në perandorinë romake për t`u treguar njerëzve lajmin e mirë për Jezusin. Në një nga letrat e tij ai dha një përmbledhje të shkurtër të Ungjillit që predikoi. Ky është një lajm i mirë, tha ai: "që Krishti vdiq për mëkatet tona në përputhje me Shkrimet, se u varros, se u ringjall në ditën e tretë në përputhje me Shkrimet” (1 Korintasve 15:3,4).

Pali e shkroi këtë në vitin 54 pas Krishtit. Mund të ishte një vit më parë ose një vit më vonë, por ne e dimë me siguri se këto fjalë janë shkruar në këtë periudhë. Ndërsa Jezusi u kryqëzua në vitin 30 pas Krishtit, kjo në vetëm 24 vjet pas vdekjes dhe ringjalljes së Jezusit. Por ne mund t`i afrohemi edhe më shumë historisë së vërtetë. Pali shkruan se ai ua predikoi këtë Ungjill Korintasve (1 Korintasve 15:1). Pali ishte në Korint në vitin 50 pas Krishtit, kështu që ai predikoi këtë mesazh 20 vjet pas kryqëzimit.

A mund të afrohemi edhe më shumë se kaq? Po mundemi. Sepse Pali thotë se ai vetë ‘e mori` këtë Ungjill (1 Korintasve 15:2). Fjala ‘marrë` është një term teknik këtu, do të thotë që keni marrë një mësim në një formë fikse, si një paketë. Kur e mori Pali këtë mësim? E vetmja mundësi është që ai e bëri këtë kur takoi udhëheqësit e kishës në Jerusalem pak pasi u bë besimtar në Jezusin (shih Veprat e Apostujve 9:26-30). Kjo ndodhi në vitin 35 pas Krishtit, vetëm pesë vjet pas vdekjes dhe ringjalljes së Jezusit. Por gjithmonë duhet pak kohë që një mësim të bëhet një formulë fikse dhe të pranohet si e tillë nga i gjithë grupi. Le të vlerësojmë se u deshën 3 vjet. Në këtë mënyrë vërtetohet se Ungjilli "që Krishti vdiq për mëkatet tona në përputhje me Shkrimet, se u varros, se u ringjall në ditën e tretë në përputhje me Shkrimet” u predikua tashmë në vitin 32 pas Krishtit, vetëm dy vjet. pas kryqëzimit! Kjo e bën shumë të qartë se ne kemi Ungjillin e vërtetë që nga koha menjëherë pas jetës tokësore të Jezusit.

Ungjijtë në Dhiatën e Re
Ungjilli që Pali predikoi dhe që na kërkohet ta besojmë, bazohet në disa fakte historike rreth Jezusit. Unë thjesht tregova se njerëzit i besuan këto fakte menjëherë pas jetës së Jezusit. A ka arsye që edhe ne t`i besojmë këto fakte? Po, ka. Ne kemi katër ungjij në Dhiatën e Re që janë biografi të Jezusit: Mateu, Marku, Luka dhe Gjoni. Dy prej tyre u shkruan nga dëshmitarë okularë (Mateu dhe Gjoni), dhe dy nga njerëz që biseduan me dëshmitarët okularë (Marku dhe Luka). Unë besoj se ato janë shkruar në vitet `50 (Marku), vitet `60 (Mateu dhe Luka) dhe vitet `90 (Gjoni). Disa do të supozonin data disi të mëvonshme për ungjijtë e parë, por kjo nuk bën shumë ndryshim. Ne kemi biografi për Jezusin brenda dekadave të jetës së tij.

Këto biografi janë jashtëzakonisht të ngjashme në atë që thonë për Jezusin. Të gjithë e portretizojnë atë si Birin e Perëndisë, i cili filloi shërbesën në Galile, që shkonte përreth për të predikuar për Perëndinë, që bëri mrekulli, që u kryqëzua dhe më pas u ringjall nga të vdekurit. Ata të gjithë kanë këndvështrime të ndryshme nga të cilat ata tregojnë historinë për Jezusin, por për shkak të kësaj ata pasurojnë dhe konfirmojnë njëri-tjetrin.

Kur lexojmë katër ungjijtë, ata na vijnë si biografi të një njeriu të vërtetë, jo si mite. Është e qartë se kështu i kanë marrë njerëzit. Që në fillim, njerëzit ishin aq të sigurt për faktet rreth Jezusit, saqë ishin të gatshëm të vdisnin për besimin e tyre.

Rastësi të paprojektuara
Dhe kur lexoni ungjijtë, ka një numër të atyre që janë quajtur “Rastësi të paprojektuara” që përbëjnë një argument shumë të fortë për të vërtetën historike të ungjijve. Disa shembuj të këtyre:

• Tek Gjoni 6 ne lexojmë historinë e Jezusit duke ushqyer 5000-të diku në Detin e Galilesë. Kur njerëzit vijnë tek ai, Ai e pyet Filipin se ku mund të blejnë bukë për të gjithë këta njerëz (Gjoni 6:5). Nëse kjo histori ishte e sajuar, pse Jezusi do ta pyeste Filipin? Mund të ketë përmendur Pjetrin, si apostullin më të njohur. Ose Mateu ose Juda, pasi kishin një përvojë në financa. Pse Filipi? Filipi është nga Betsaida; Gjoni na tregon diku tjetër (Gjoni 12:21). Dhe Luka na tregon në ungjillin e tij saktësisht se ku ndodhi kjo mrekulli: afër Betsaidës! (Luka 9:10). Pra, teksti tek Luka konfirmon se është logjike që Filipi të përmendet te Gjoni; dhe teksti i Gjonit konfirmon se vendi për të ushqyer 5000 që përmend Luka, është logjik.

• Luka shkruan për Darkën e Fundit në kapitullin 23. Në të, Jezusi thotë se Ai është mes dishepujve si ai që shërben në tryezë (Luka 23:27). Nuk është e qartë se mbi çfarë bazohet kjo deklaratë. Por te Gjoni 13 lexojmë se Jezusi në të njëjtën vakt lau këmbët e dishepujve të tij. Pra, thënia e Gjonit konfirmon gjasat që Jezusi ka thënë atë që raportohet te Luka. Gjithashtu funksionon anasjelltas. Gjoni nuk shpjegon arsyen e larjes së këmbëve. Por Luka raporton se dishepujt po debatonin në tryezë se kush ishte më i madhi (Luka 23:24). Kjo jep një sfond shumë të mundshëm për veprimin e Jezusit. Pra, të dy ungjijtë konfirmojnë njëri-tjetrin.

• Tek Mateu 14:2 lexojmë diçka që Herodi u tha shërbëtorëve të tij. Si do ta dinte Mateu se çfarë ndodh brenda pallatit të Herodit? Në mënyrë tipike, diçka që një shkrimtar do të krijonte për ta bërë historinë më interesante, mund të thoni. Por ka një shpjegim tjetër. Luka 8:3 përmend disa gra që ndoqën Jezusin. Midis tyre: “Joana, gruaja e Khuzës, administratorit të shtëpisë së Herodit”. Pra, Luka zgjidh një enigmë që parashtron Mateu.

Këta janë shembuj nga vetë teksti i ungjijve që konfirmojnë se nuk janë thjesht histori të sajuara. Ungjijtë janë histori. Ato përmbajnë të vërtetën për Jezusin. Ai vdiq për mëkatet tona. Dhe Ai u ringjall nga të vdekurit. Ky është Ungjilli dhe kushdo që e beson do të marrë jetën e përjetshme.